تصویر
دستگیری سارقان خودرو در مناطق مرکزی کرج
14 تیر 1402 - 14:47
1
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو در مناطق مرکزی شهر کرج خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم داخل خودرو در مناطق مرکزی خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ "پیمان گودرزی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مرکزی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار کلانتری ۱۲ چمران و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از چندین روز انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در مناطق وقوع سرقت‌ها، در نهایت ماموران کلانتری ۱۲ چمران موفق به دستگیری ۲ نفر از سارقان در حین سرقت در سطح حوزه استحفاظی خود شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو سرقتی از متهمان، گفت: سارقان در تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی استان به ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر کرج اعتراف کردند.
سرهنگ گودرزی در پایان استفاده از تجهیزات بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال را در پیشگیری از سرقت بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده حرکات مشکوک در اطراف محل زندگی خود، موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.