تصویر
دستگیری سارقان سیم کابل های برق و مخابرات با ۲۱ فقره سرقت
11 تیر 1402 - 10:33
2
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگيري سارقان سابقه دار و كشف 21 فقره سرقت كابل برق و مخابرات در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار و کشف ۲۱ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سردار هداوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مخابرات در سطح ساوجبلاغ و شهرستان های همجوار، پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با چندین شبانه روز کار پلیسی و اقدامات گسترده اطلاعاتی، موفق به شناسایی و محل مخفیگاه سارق مورد نظر در بخش " چندار " شدند.
اظهارداشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مکان مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ،متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به جرم خود و همدستی با یک نفر دیگر در ارتکاب ۲۱ فقره سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف که با راهنمایی متهم همدست وی در یک عملیات غافلگیرانه در بخش " چندار " دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار هداوند تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در خاتمه بیان داشت: تلاش شبانه روزی پلیس در راستای ارتقاء امنیت مردم و مبارزه جدی با مخلان امنیت است، لذا شهروندان عزیز می توانند با انتقال و اطلاعات خود به پلبیس از طریق شماره تلفن ۱۱۰، سهم خود در ایجاد امنیت را ایفا کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.