تصویر
دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در” نظرآباد”
22 مرداد 1402 - 8:46
2
فرمانده انتظامي شهرستان "نظرآباد" از دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به 11 فقره سرقت اعتراف و برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان "" از دستگیری سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به ۱۱ فقره سرقت اعتراف و برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ"فرج اله اسدالهی" اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر نظرآباد ، ماموران پلیس آگاهی با بررسی های میدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی یک باند سابقه دار را شناسایی کردند.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی قضائی ۳ متهم را در یک نقطه شهر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد زیادی ضبط و باند و باطری خودرو سرقتی را کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متعدد کیفری سارقان، بیان داشت: علی رغم انکار اولیه متهمان در خصوص انجام سرقت، اما در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اقرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "نظرآباد" در پایان با اشاره به معرفی متهمان و مالباختگان به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به تجهیزات ایمنی نظیر قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.