تصویر
دستگیری سارقان منزل با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در مناطق شمالی کرج
17 فروردین 1402 - 15:01
4
با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای 3 نفره باند سارقان منزل با اعتراف به 20 فقره سرقت در مناطق شمالی شهر کرج دستگیر شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای ۳ نفره باند سارقان منزل با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در مناطق شمالی شهر دستگیر شدند.

سرهنگ "محمد نادربیگی" جانشین با اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده سرقت منزل به پایگاه یکم پلیس آگاهی که اموالی به ارزش ۲ میلیارد ریال به سرقت رفته بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه ۳ نفره از طریق بالکن وارد منزل مالباخته شده و به وسیله یک دستگاه خودروی پژو اموال مسروقه را از خانه خارج کرده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات کارآگاهان در زمینه شناسایی سارقان آغاز و با بکارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت ۲ نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در حین فروش اموال مسروقه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۲۰ فقره سرقت منزل در مناطق شمالی با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کردند.
سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری همدست متهمان و کشف اموال قابل توجهی از مخفیگاه وی، خاطرنشان کرد: رعایت نکات پیشگیری از سرقت تاثیر بسزایی در ناکام ماندن سارقان در رسیدن به اهداف شان دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.