تصویر
دستگیری سارقان ۲۰ میلیاردی در استان البرز
01 آبان 1401 - 15:19
2
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری باند 5 نفره سرقت داخل خودرو و مغازه با 20 میلیارد ریال سرقت خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین از دستگیری باند ۵ نفره سرقت داخل خودرو و مغازه با ۲۰ میلیارد ریال سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در این رابطه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و مغازه با شیوه های یکسان در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های سرقت و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سردسته باند سرقت شده و در ادامه تحقیقات مشخص شد که نامبرده به تازگی با تشکیل باند اقدام به سرقت در مناطق مختلف کرج می کنند.
این مقام انتظامی خاطر نشان ساخت: با زیر نظر گرفتن متهم شناسایی شده پس از چندیدن شبانه روز، ۲ نفر از همدستان وی نیز که شامل یک نفر مرد و یک نفر زن بودند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی هر ۳ نفر در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر بزه انتصابی بودند ولی در مواجه با مستندات غیرقابل انکار پلیس چاره ای جز اقرار به حقیقت نداشته و اعتراف کردند که با استفاده از موتورسیکلت و ابزار آلات اقدام به ۳۹ فقره سرقت از مغازه ها و داخل خودروی شهروندان کرده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در این زمینه، اظهار داشت: در بازرسی از محل دستگیری آنها اموال قابل توجهی از قبیل تلفن همراه، ضبط، باند، باطری خودرو و.
.
.
کشف که پس از شناسایی و با احراز هویت و مالکیت تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ "گودرزی" در پایان با اشاره به اینکه در این پرونده جمعاً ۵ متهم دستگیر و روانه زندان شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
وی در پایان با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند، یادآوری کرد: استفاده از تجهیزات بازدارنده از جمله دزدگیر و دوربین مدار بسته نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.