تصویر
دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در چهارباغ
02 آبان 1401 - 15:33
3
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری یک سارق حرفه ای مسلح خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به 20 فقره سرقت از باغات و ویلاهای شهرستان های چهارباغ و ساوجبلاغ اعتراف کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک سارق حرفه ای مسلح خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت از باغات و ویلاهای شهرستان های چهارباغ و ساوجبلاغ اعتراف کرد.

سرهنگ "کامران چراغی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان چهارباغ توسط راکب یک موتورسیکلت فاقد پلاک، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی چهارباغ قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند و نامحسوس، سارق را در حین انجام سرقت در یکی از باغ ویلاهای روستای لشگرآباد شناسایی و با زیرنظر قرار دادن او در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
سرهنگ چراغی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کمری از مخفیگاه این سارق، اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهم به ۲۰ فقره سرقت از باغات و ویلاهای شهرستان های چهارباغ و ساوجبلاغ اعتراف کرد.
این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به بازسازی صحنه محل های سرقت شده گفت: با تلاش های صورت گرفته، همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان با اشاره به اینکه متهم با هماهنگی مقام قضایی برای کشف سرقت های احتمالی دیگر همچنان در اختیار پلیس است، از شهروندان خواست: با توجه به اینکه اغلب سرقت های به وقوع پیوسته از مکان هایی بوده که فاقد تجهیزات بازدارنده بوده اند، به شهروندان توصیه می کنیم برای پیشگیری از سرقت اموالشان به استفاده از دزدگیر و دوربین های مداربسته در اماکن خصوصی خود اهتمام داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.