تصویر
دستگیری سارق داخل خودرو و کشف ۸ فقره سرقت ECU” ”  در نظرآباد
24 آبان 1402 - 10:51
2
فرمانده انتظامي شهرستان نظرآباد، از دستگيري سارق حرفه اي داخل خودرو و کشف 8 فقره سرقتECU خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ، از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۸ فقره سرقتECU خبر داد.

سرهنگ"فرج اله اسدالهی"، در تشریح این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت ECU داخل خودرو در سطح شهر نظرآباد و مطالبه شهروندان از پلیس برای شناسایی متهمان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی و بکارگیری شگردهای پلیسی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی نظرآباد، هویت یک سارق در این زمینه شناسایی و با ردزنی مخفیگاه او در شهر نظرآباد؛ نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در مخفیگاه او تعداد قابل توجهی لوازم سرقتی خودرو کشف شد.

سرهنگ "اسدالهی" بیان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، نامبرده در تحقیقات فنی و بازجویی های تخصصی، به ۸ فقره سرقت ECU داخل خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در محیط پیرامون خود، با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.