تصویر
دستگیری سارق سیم کابل برق با ۹ فقره سرقت در ساوجبلاغ
29 مرداد 1401 - 13:03
4
فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ" از شناسایی و دستگيري سارق سابقه دار و كشف ۹ فقره سرقت سيم كابل برق خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ" از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۹ فقره سرقت سیم کابل برق خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح ساوجبلاغ، پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود : ماموران با چندین شبانه روز کار پلیسی ، سرانجام موفق به شناسایی و محل مخفیگاه سارق مورد نظر در شهر جدید مهستان شدند.
سرهنگ سلیمانی اظهارداشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به مکان مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت می باشد در بازجوئی های ماموران و در مواجهه با شواهد و مستندات به ۹ فقره سرقت کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص سرقت، موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.