تصویر
دستگیری عامل تیراندازی و قتل ۴عضو یک خانواده در فردیس
24 مهر 1401 - 8:24
3
سرهنگ محمد نادربیگی از دستگیری عامل تیراندازی و قتل ۵ عضو یک خانواده در فردیس با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرهنگ محمد نادربیگی از دستگیری عامل تیراندازی و قتل ۵ عضو یک خانواده در با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز خبر داد.

وی گفت : در حوالی ساعت ۲۱ روز پنجشنبه در شهر فردیس ، در پی اختلاف دو‌همسایه به واسطه موضوعات قبلی و تیراندازی یکی از آنها با سلاح کلت کمری دو خواهر و دو برادر از اعضای یک خانواده کشته شده و دو نفر از وابستگان آنها که مجروح شده بودند توسط اورژانس به بیمارستان منتقل که متاسفانه یک نفر دیگر نیز در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می دهد.
سرهنگ نادربیگی افزود : پس از این اتفاق تیم مجربی از کارآگاهان پلیس اگاهی تشکیل و با انجام اقدامات پلیسی محل اختفای متهم شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم در یک اقدام غافلگیرانه در تهران دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.