تصویر
دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف در شهر کرج
06 خرداد 1402 - 16:22
2
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف در شهر کرج خبر داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به 20 فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف در شهر کرج
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف در شهر خبر داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کردند.

سرهنگ" محمد نادر بیگی" در تشریح جزئیات این خبراعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده سرقت با شیوه زورگیری در سطح به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
وی افزود: براساس بررسی های اولیه مشخص شد، سارقان با خودروی پژو یکی از متهمان در سطح شهرستان کرج و حومه تردد نموده و سوژه های مورد نظر را شناسایی و به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و در مکانی خلوت با تهدید چاقو و قمه اموال آن ها را گرفته و متواری می شوند.
جانشین اظهار داشت: بلافاصله تحقیقات تخصصی برای شناسایی متهمان آغاز و در مدت زمان کوتاهی با بکارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.
سرهنگ نادربیگی در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی به عمل آمده، سارقان به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت با شگرد سوار نمودن افراد به عنوان مسافر و سپس سرقت از آن ها اعتراف کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: تا کنون تعداد ۱۲ نفر از شکات شناسایی شده اندو تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد .
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از اینگونه جرائم تاکید می گردد شهروندان تا حد امکان از خودرو های عمومی برای تردد استفاده کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.