تصویر
دستگیری کلاهبردار فروش حواله خودرو
27 بهمن 1401 - 9:29
1
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 متهم که با ادعای فروش حواله خودرو زیر قیمت بازار اقدام به کلاهبرداری می کردند خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ متهم که با ادعای فروش حواله خودرو زیر قیمت بازار اقدام به کلاهبرداری می کردند خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت ی مبنی بر کلاهبرداری فردی با ادعای فروش حواله خودرو صفر زیر قیمت بازار، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات تکمیلی یکی از متهمان را شناسایی و نامبرده را در حوالی مهرشهر دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم به همراه یکی از همدستانش با دادن وعده ارائه حواله خودرو صفر زیر قیمت بازار، از ۲ نفر از شهروندان ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.
سرهنگ "نادربیگی" با اشاره به دستگیری همدست متهم، گفت: هر ۲ مالباخته این پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در انتها از مردم خواست تا قبل از معاملات خودرویی تحقیقات بیشتری انجام دهند و فریب کلاهبرداران را با سودای سود بیشتر نخورند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.