تصویر
دستگیری ۱۶۲ سارق و مالخر در طرح جامع پلیس آگاهی در شهرستان کرج
11 دی 1401 - 14:40
3
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی استان و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرج در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶۲ سارق و مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموالی به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال کشف شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی استان و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶۲ سارق و مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموالی به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال کشف شده است.

سردار "" در نمایشگاه کشفیات طرح جامع مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در بین خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پلیس آگاهی استان به صورت توامان با اجرای طرح های مبارزه با سرقت سعی در نا امن کردن استان برای سارقان و هدیه دادن امنیت و آرامش به مردم داشته است.
وی افزود: در آخرین طرحی که طی ۷۲ ساعت گذشته پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرج به اجرا گذاشته است، ۱۶۲ سارق و مالخر در قالب ۵۴ باند دستگیر شده اند که از این تعداد ۱۴۲ نفر سارق و ۲۰ نفر مالخر اموال مسروقه بوده اند.
اضافه کرد: برابر برآورد کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باندها به سرقت رفته بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال بوده است.
این مقام ارشد انتظامی همچنین از دستگیری ۱۰ کلاهبردار در قالب ۵ باند خبر داد و گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این متهمان حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است.
از کشف ۴۲ خودرو و ۶ موتور سیکلت مسروقه در این طرح خبر داد و گفت: تلاش پلیس آگاهی برای شناسایی مالباختگان سرقت های مکشوفه ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن هشدار به سارقان و مخلان امنیت، خاطرنشان کرد: امروز فراجا به میزانی از توانمندی رسیده که سخت ترین پرونده های پلیسی به نتیجه می رساند و و مخلان امنیت را در نهایت در اختیار عدالت قرار می دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.