تصویر
دستگیری ۱۸۷ سارق و مالخر در البرز
03 اسفند 1401 - 16:33
3
فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۱۸۷ سارق و مالخر در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۱۰ روز گذشته در این استان دستگیر شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۱۸۷ سارق و مالخر در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۱۰ روز گذشته در این استان دستگیر شدند.

سردار حمید هداوند درحاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات پلیس البرز اظهار کرد: ارزش اموال کشف شده از این سارقان بیش از ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع دستگیر شدگان ۱۷۶ نفر سارق و ۱۱ نفر مالخر هستند که در قالب ۷۰ باند فعالیت می کردند.
وی گفت: در اجرای این طرح ۳۷ دستگاه خودرو، پنج قبضه سلاح و مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، منزل ، تجهیزات رایانه ، لوازم اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی کشف شد.
سردار هداوند افزود: با کشف اموال سرقتی ، سارقان تاکنون به یک هزار و ۱۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده و شناسایی مالباختگان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی استان البرز قراردارد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت ، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان های تابعه اجرا شد و همچنین تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است ، ادامه دارد.
وی تاکید کرد: پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد و امنیت جامعه مهمترین اولویت ماموریت بوده و با جدیت با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: اجرای طرح مبارزه باسرقت به صورت محسوس و بسیار چشمگیر در کاهش جرایم موثر بوده و منجر به کاهش ۵۷ درصدی سرقت به عنف و کیف قاپی در استان البرز شده است .
وی افزود: باتوجه به ایام پایانی سال این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و طرح های مقطعی نیز در مراکز خرید، بازارچه ها ،پاساژها و سایر مراکز تجاری به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد .

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.