تصویر
دستگیری ۲۱ سارق و مالخر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی چهارباغ
15 دی 1401 - 10:12
2
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط جرم خیز شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۱ سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیرشدند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت در نقاط جرم خیز شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۱ سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیرشدند.

سرهنگ "کامران چراغی" با اعلام این خبر بیان داشت: به منظور ارتقاء امنیت شهروندان و بالا بردن احساس امنیت بین مردم، طرح مبارزه با سارقان و مخلان امنیت در سطح شهرستان چهارباغ اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح که به مدت ۷۲ ساعت با مشارکت حداکثری یگان‌های انتظامی شهرستان به اجرا درآمد، ۱۵ سارق و و ۶ مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: سارقان تاکنون به انجام ۱۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرده اند.
سرهنگ چراغی همچنین از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و ۲ اراذل و اوباش در این طرح خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده های متشکله، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.