تصویر
دستگیری ۱۰ اوباش در طرح امنیت پلیس نظرآباد
30 بهمن 1400 - 16:10
4
جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: در این طرح 10 اوباش سابقه دار شناسایی و در چند عملیات منسجم دستگیر شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰ اوباش سابقه دار شناسایی و در چند عملیات منسجم دستگیر شدند.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان نظرآباد اظهارداشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی وبا هماهنگی مرجع قضائی در محله های جرم خیز این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح که با مشارکت رده های مختلف انتظامی اجرا شد، ۱۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب شهرستان شناسایی و در چند عملیات منسجم دستگیر شدند.
جانشین با اشاره به کشف چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان گفت: این افراد با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد و برای تثبیت نظم و امنیت عمومی برابر قانون با قانون شکنان خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.