تصویر
دستگیری ۳۷ نفر در طرح مبارزه با اراذل و اوباش در کرج
05 تیر 1402 - 9:12
3
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش توسط مأموران سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری 20 نفر در این رابطه در شهر کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش توسط مأموران سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری ۲۰ نفر در این رابطه در خبر داد.

سردار "حمید هداوند" اظهارداشت: با تلاش مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز و در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش، ۳۷ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
وی افزود: در این طرح، ۴ قهوه خانه فاقد مجوز که تبدیل به پاتوق اراذل و اوباش شده بود نیز شناسایی و پلمب شدند.
گفت: همچنین در این طرح یکی از اوباش سطح دار استان که تحت رصد اطلاعاتی ماموران قرار داشت، به محض انجام کوچک ترین خطا توسط پلیس دستگیر و به همراه سایر افراد دستگیر شده، با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.