تصویر
دستگیری ۴ نفر از عاملان حفاری غیرمجاز در ساوجبلاغ
17 شهریور 1401 - 13:31
2
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری 4 نفر در خصوص حفاری غیرمجاز و کشف تعدادی ظروف سفالی عتیقه دراطراف شهرک هیو این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری ۴ نفر در خصوص حفاری غیرمجاز و کشف تعدادی ظروف سفالی عتیقه دراطراف شهرک هیو این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حفاری غیر مجاز در منطقه قلعه گردان " شهرک هیو " این شهرستان به قصد کشف عتیقه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو قرار گرفت.
سرهنگ سلیمانی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد موضوع صحت داشته و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، ۴ نفر در حین حفاری غیر مجاز دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر تعدادی ظروف سفالی شکسته عتیقه، آلات، ادوات حفاری و یک دستگاه گنج یاب را کشف و یک دستگاه موتورسیکلت را در این خصوص توقیف کردند.
این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از همکاری صمیمانه شهروندان و احساس مسئولیت آنان در قبال حفظ آثار و باستانی قدردانی کرد و از مردم خواست؛ هرگونه و تحرکات مشکوک و مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.