تصویر
دست در دست هم دهیم و برای تحول در خدمتگزاری به مردم بسیج شویم
03 بهمن 1400 - 15:00
شناسه : 116932
7
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید دست در دست هم بدهیم و طبق منویات مقام معظم رهبری با کار و نگاهی ویژه، اقدام ویژه کنیم و منشأ تحول و خدمت در البرز باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید دست در دست هم بدهیم و طبق منویات مقام معظم رهبری با کار و نگاهی ویژه، اقدام ویژه کنیم و منشأ تحول و خدمت در البرز باشیم.

مجتبی عبداللهی در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امام شهدا، افزود: میلاد بانو دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی روزی بسیار مقدس و مبارک است و این روز را به تمامی بانوان سرزمینم بویژه در البرز و همچنین همکارانم در این مجموعه شاد باش می گویم.
وی ادامه داد: جایگاه زنان در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است چنانکه در جریان انقلاب اسلامی ایران، دوران دفاع مقدس و حمایت و بدرقه مدافعان حرم بروز و ظهور داشت.
عبداللهی گفت: اکنون نیز بانوان در عرصه های مختلف از خانه تا نقش آفرینی شاخصی دارند که قابل است.

وی با قدردانی از تلاش های تمامی بسیجیان استان در راستای آبادانی و توسعه البرز، افزود: بسیج نیرویی برگرفته از بطن جامعه و مردمی است که همواره در نوک پیکان مجاهدت و ایثار و سازندگی قرار داشته است.
استاندار البرز گفت: اکنون که سران قوا بیشتر از هر دوره ای با یکدیگر متحد و یکدل هستند و در راستای رضایتمندی و ارتقا وضعیت معیشتی مردم حرکت می کنند.
وی افزود: باید این فرصت را برای خدمتگزاری غنیمت بدانیم و با اتحاد و انسجام در راستای تحقق برنامه ها و اهداف توسعه ای استان حرکت کنیم.
عبداللهی گفت: البرز طبق بیان مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته و ما می توانیم این نکته ارزشمند را دریابیم و ظرفیت های بزرگ همگرایی و اتحاد مردم این استان را برای پیشبرد اهداف به کار گیریم.
,ی افزود: همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم در البرز یک ظرفیت بزرگ است که می توان در سایه آن با بهره برداری از فرصت ها، تهدیدها را خنثی کرد.
استاندار البرز گفت: اکنون این اراده وجود دارد که برای توسعه البرز از خردجمعی بهره بگیریم بنابراین از گروه ها و تشکل های مختلف مردمی و ظرفیت های ادارات، نهادها، دانشگاه ها و.
.
.
خواسته این که در این راستا برنامه، طرح و پیشنهاد ارائه دهند.
وی افزود: بسیج بعنوان یک نهاد مردم محور می تواند در این زمینه بسیار پویا تر عمل کند و بعنوان بازوان توانمند ما در اجرا، طرح و برنامه داشته باشد.
عبداللهی گفت: باید دست در دست هم بدهیم و طبق منویات مقام معظم رهبری با کار و نگاهی ویژه، اقدام ویژه کنیم و منشأ تحول و خدمت در البرز باشیم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.