تصویر
دست رد ماموران وظیفه شناس پلیس نظرآباد به رشوه ۱۹۰ میلیونی
27 بهمن 1401 - 9:28
شناسه : 455347
4
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پاک دست پلیس نظرآباد پیشنهاد رشوه ۱۹۰ میلیون ریالی کلاهبردار فضای مجازی را رد و به وظیفه قانونی خود عمل کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پاک دست پلیس پیشنهاد رشوه ۱۹۰ میلیون ریالی کلاهبردار فضای مجازی را رد و به وظیفه قانونی خود عمل کردند.

سرهنگ "مراد دکامین" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تهدید و توهین و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی به پلیس فتا شهرستان نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس متهم را شناسایی و پس از دریافت دستور قضائی نامبرده را دستگیر می کند که متهم در حین انتقال به مقر انتظامی، جهت رهایی از بند قانون به ماموران حاضر در صحنه ۲ سکه به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال پیشنهاد می دهد که ماموران وظیفه شناس و پاکدست با رد این پیشنهاد، سکه های متهم را ضمیمه پرونده می کنند.
سرهنگ دکامین در انتها با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: حافظان امنیت در فرماندهی انتظامی کشور، به صورت شبانه روز با پاک دستی در حال خدمات رسانی به مردم هستند .

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.