تصویر
دست یابی به اهداف عالی درشهرها ، مرهون همکاری و همیاری مسئولین استانی است
16 فروردین 1401 - 8:47
شناسه : 184946
4
شهردار کمالشهردرحاشیه دیدار نوروزی مدیریت شهری با مسئولین استانی ضمن اعلام این مطلب افزود:حضور موثر وسازنده مدیران ساعی و دلسوز در رفع مشکلات شهرهای اقماری بسیارتعیین کننده و موثر است.
ارسال توسط :
پ
پ

درحاشیه دیدار نوروزی مدیریت شهری با مسئولین استانی ضمن اعلام این مطلب افزود:حضور موثر وسازنده مدیران ساعی و دلسوز در رفع مشکلات شهرهای اقماری بسیارتعیین کننده و موثر است.

دکتر بهمنی درادامه ضمن ابراز خرسندی ازعنایت مسئولین استانی گفت: جای بسی دارد نگاه بزرگ منشانه این بزرگواران بویژه استاندارجهادی البرز و فرماندار کارآمد شهرستان که همواره با تفکر سازنده ، نقش موثری در رفع موانع خدمت در این شهرها دارند.
وی افزود: مدیریت شهری کمالشهر به سبب مشکلاتی که در حوزه های مختلف با آن مواجه می باشد و گاهاً به تنهایی توان رفع آن را نداشته ،همواره کمافی السابق پذیرای حضور گرم و فعال مسئولین استانی می باشد چانکه تا کنون درهمه مقاطع خدمت رسانی شاهد و قدردان این حضور دلسوزانه بوده ایم
گفتنی است در این دیدار که با ریاست حوزه استاندار و معاونین استانداری و فرماندارشهرستان و معاونین وی ،درمعیت ریاست واعضای شورای اسلامی انجام پذیرفت بر تحکیم ارتباطات سازنده در راستایی پویایی کمالشهر تأکید شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.