تصویر
«دشتی به وسعت تاریخ» در کتابخانه نظرآباد معرفی شد
20 اسفند 1401 - 12:46
2
به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و میلاد باسعادت امام زمان(عج) و با حضور دکتر حسین عسگری محقق و نویسنده کتاب «دشتی به وسعت تاریخ» در کتابخانه امام صادق (ع) شهرستان نظرآباد این کتاب معرفی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و میلاد باسعادت امام زمان(عج) و با حضور دکتر حسین عسگری محقق و نویسنده کتاب «دشتی به وسعت تاریخ» در کتابخانه امام صادق (ع) شهرستان این کتاب معرفی شد.

به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و با حضور دکتر حسین عسگری البرز پژوه، محقق و نویسنده کتاب «دشتی به وسعت تاریخ»، رسول محمد بیگی نویسنده بومی و اعضای کتابخانه در کتابخانه امام صادق (ع) نظرآباد کتاب «دشتی به وسعت تاریخ»معرفی شد.
در این نشست حسین عسگری هدف از نویسندگی این کتاب را شناخت امکانات و استعدادهای بالقوه و بالفعل شهرستان نظرآباد در ابعاد مختلف و برای معرفی در سطوح استانی و ملی بیان کرد.
این نویسنده بومی در ادامه معرفی کتاب «دشتی به وسعت تاریخ» افزود: در این کتاب پس از بررسی اوضاع جغرافیایی، طبیعی و آب و هوایی نظرآباد و محله‌ها و آبادی‌های مختلف آن، ویژگی‌های اقتصادی و منطقه هم‌چون جمعیت، وضعیت مسکن، ازدواج، بهداشت، آموزش و صنعت مورد توجه قرار گرفته است.
حسین عسگری البرز پژوه با بیان اینکه این کتاب به جنبه های مختلف مذهبی، فرهنگی و تاثیرگزار در تاریخ ایران پرداخت است ادامه داد: ویژگی‌های فرهنگی، آداب و رسوم، مراسم‌های رایج در منطقه، اوضاع تاریخی و باستان‌شناسی، اقدامات صورت گرفته از سوی دولت‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی در نظرآباد و چهره‌های شاخص شهرستانی، استانی و ملی به تفصیل در این کتاب آمده است و هم‌چنین تصاویری از بناهای تاریخی، اشخاص مهم شهرستان نظرآباد و نقشه‌های منطقه را دربردارد که خواندنش برای خواننده جذاب خواهد بود.
در این نشست سپس اعضای کتابخانه عمومی امام صادق (ع)پیرامون این کتاب و مسائل تاریخی آن گفت و گو کردند و در پایان این نشست چند جلد از کتاب معرفی شده نیز توسط نویسنده به اعضای کتابخانه امام صادق (ع) نظرآباد اهدا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.