تصویر
دشمنان امروز به دنبال اختلاف افکنی در کشور هستند
12 مهر 1402 - 10:21
شناسه : 669618
1
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ گفت:دشمنان به دنبال ضربه زدن به ملت و کشور هستند که همیشه با هوشیاری مردم و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب خباثت دشمنان خنثی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ گفت:دشمنان به دنبال ضربه زدن به ملت و کشور هستند که همیشه با هوشیاری مردم و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب خباثت دشمنان خنثی شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ، در همایش معلمان این شهرستان، ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: دشمنان ما همیشه به دنبال رخنه و جایی هستند که به این کشور و مردم عزیزمان ضربه وارد کنند، همیشه با هوشیاری مردم و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب خباثت دشمنان خنثی شده است.
وی افزود: هر روز به هر بهانه‌ای به دنبال ایجاد فضا‌های دوگانه نظیر اختلاف شیعه و سنی که ملت شریف ایران سالیان سال است که در کمال احترام در کنار هم زندگی می‌کنند، ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) که این ایام را هفته وحدت می‌نامند، فرصت خوبی است تا امت اسلامی بار دیگر یکپارچگی خود را به رخ دشمنان قسم خورده خود بکشند.
حجت الاسلام شفیع خانی تصریح کرد: امروز هر کسی با هر زبانی به اختلاف افکنی بپردازد، تریبون دشمن است و برای دشمنان کار می‌کند چه بداند چه نداند امروز کسانی هستند، که مردم را ناامید می‌کنند، این‌ها نیز برای دشمنان کار می‌کنند.
وی در پایان با بیان اینکه امروز وظیفه ما روشنگری است، خاطر نشان کرد: معلمان اساتید و اهل علم و فرهنگ باید مسائل را برای جوانان عزیز تبیین کنند، اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در چه نقطه‌ای و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان در کجا ایستاده است، طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، ما نزدیک به قله ایم و حقیقتا تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و مشکلاتی که وجود دارد، به همت مسئولان و دلسوزان حل می‌شود.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.