تصویر
دشمنان باورهای مردم را نشانه رفته اند
07 آبان 1401 - 10:08
شناسه : 352409
2
مشاور آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمنان با جنگ نرم امروز باورها و ذهن مردم را نشانه رفته اند.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمنان با جنگ نرم امروز باورها و ذهن مردم را نشانه رفته اند.

سردار سید داوود رسولی آهاری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: تمام تلاش دشمنان آن است که با جنگ نرم مشکلاتی را در داخل کشور بوجود آورند .
وی بیان داشت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب سازمان پدافند شکل گرفت و پس از تدوین سیاست‌های کلی اساسنامه پدافند غیر عامل اعلام شد.
رسولی آهاری افزود: امروزه دنیا به سمتی پیش رفته که از طرق دیگری به غیر از نظامی قدرت خود را نشان می دهند بنابراین باید دراین زمینه با تکیه بر تحقیقات گسترده اقدامات موثر داشت .
وی گفت: امروز باید تولیدات داخل را هرچه بیشتر کیفی کرد و دراین زمینه تلاش ویژه داشت تا تولیدات کشور به نحو احسن قابل استفاده باشد .
رسولی آهاری تاکید کرد: اقدامات موثری در حوزه زیرساخت ها باید داشت و فعالیت های خوبی در کشور شده اگرچه یک مقدار غفلت بوده اما با تکیه بر توان داخلی می توان دشمن را خلع سلاح کرد .
وی یاد آورشد: زمانی از لحاظ امکانات و تجهیزات جنگی بسیار دچار مشکل بودیم ولی امروز از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردار هستیم بنابراین دشمنان با هر توطئه ای که وارد عمل شوند با شکست مواجه می شوند .
درمصلی امام خمینی (ره) کرج دراین هفته میز خدمت ادارات تامین ، شرکت توزیع برق و مدیریت شعب بانک ملت استان البرز دایر شده تا به مطالبات و خواسته های مردم دراین زمینه رسیدگی شود .

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.