تصویر
دشمنان به اقتدار علمی ایران اسلامی پی برده اند
29 آبان 1401 - 9:36
2
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی و پژوهشی کشورمان گفت : امروز دشمنان به اقتدار علمی ایران اسلامی پی برده اند و به همین دلیل سنگ اندازی می کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی و پژوهشی کشورمان گفت : امروز دشمنان به اقتدار علمی ایران اسلامی پی برده اند و به همین دلیل سنگ اندازی می کنند.

دکتر حسین کلانتری خلیل آباد در نشست خبری برنامه های هفته پژوهش استان البرز افزود: برهمین اساس باید برای رفع مشکلات کشور با نگاه علمی حرکت کنیم و بر موفقیت ها بیفزاییم .
وی با بیان اینکه امسال برنامه های هفته پژوهش استان البرز با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی این استان اجرا می شود، گفت : امسال برنامه های متنوعی برای هفته پژوهش پیش بینی کرده ایم.
کلانتری خلیل آباد افزود: مدیران پژوهشی برتر قطب های علمی، انجمن‌های علمی و نزدیک به ۱۰۰ پزوهشگر علمی استان البرز معرفی خواهیم کرد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی البرز ، شناسایی و تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده استان البرز را از مهمترین برنامه ها برای تشویق آینده سازان به فراگیری علم ودانش برشمرد.
وی ادامه داد: نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز با ۱۶۰ غرفه در دانشگاه اسلامی البرز پذیرای مردم خواهد بود.
همچنین کاوه حدادپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز در این نشست گفت: رویکرد هفته پژوهش باتوجه به شعار سال تعیین شده است .
وی افزود: در بحث پژوهش و برگزاری نمایشگاه سعی کردیم نیازهای استان و کشور را در نظر بگیریم که به عنوان مثال کم آبی و ریزگرد از مهمترین موضوعات هفته پژوهش هستند.
حدادپور با اشاره به وجود مراکز علمی و تحقیقاتی بزرگ کشور در البرز گفت : سطح علمی و تحقیقاتی استان بالا است .

استان البرز دارای حدود ۵۲ مرکز تحقیقات علمی کشوری و استانی و مرکز دانشگاهی است و به عنوان یکی از قطب های مهم تحقیفاتی کشور به شمار می رود.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی و پژوهشی کشورمان گفت : امروز دشمنان به اقتدار علمی ایران اسلامی پی برده اند و به همین دلیل سنگ اندازی می کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به دستاوردهای بزرگ عل

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.