تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

دشمن برای حذف ارزشها مدام طراحی می کند
20 بهمن 1401 - 14:22
1
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمن با تمام ابزارها برای از بین بردن ارزشها و بصورت مستمر وارد عمل شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه گفت: دشمن با تمام ابزارها برای از بین بردن ارزشها و بصورت مستمر وارد عمل شده است.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در آیین تکریم و معارفه با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: چنانچه برای از بین بردن ارزشها سبک زندگی غربی را در حال ترویج دادن است.
وی بیان کرد: مسایل استان البرز مختلف است اما با انسجام و برنامه مدون باید مدیریت داشت.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است افزود: اقتدار نیروی انتظامی نشان از کارآمدی نظام است.
وی یادآورشد: چنانچه دیدیم دشمن در جریان اغتشاشات به دنبال تضعیف نیروی انتظامی و اقتدار آن را نشانه رفته بود اما موفق نشد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: مردم باید از حضور نیروی انتظامی احساس آرامش و مجرمان نیز از این حضور احساس ترس کنند.
وی اضافه کرد: پلیس برای اقتدار خود باید برنامه های نیز داشته باشد و مهمترین وظیفه نیروی انتظامی بحث های اخلاقی و فرهنگی است .

دشمن جوانان را محاصره کرده است
امام جمعه کرج ادامه داد: دشمن با تمام فنون جوانان را مورد محاصره قرار داده و برای تصرف دل و ذهن آنان در تلاش است.
وی گفت: نا امید سازی و آینده سوزی از اهداف دشمنان است و با تعریف و تحریف دوران پهلوی در تلاش برای بدبینی جوانان نسبت به نظام اسلامی هستند.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه با انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی در حکمرانی دنیا وارد شد، یادآورشد: این مسیر به ذائقه دشمنان خوش نیامد بنابراین توطئه ها برای تغییر باورها در آحاد مردم به ویژه جوانان آغاز شد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امروز باید با سرعت عمل و ابتکار وارد عرصه شد که روحیه جهادی نیز داشت.
وی تاکید کرد: بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزشهایی است که توسط شهدا به امضا رسیده است.
در این آیین از زحمات قدردانی و سردار حمید هداوند به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز معرفی شد.

منبع ایرنا برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمن با تمام ابزارها برای از بین بردن ارزشها و بصورت مستمر وارد عمل شده است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمن با تمام ابزارها برای از بین بردن ارزشها و بصورت مستمر وارد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.