فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از حربه های مختلف به دنبال سست نمودن بنیان خانواده است گفت: پلیس در اجرای مقابله با بی حجابی برابر قانون عمل خواهد کرد.

، سردار " حمید هداوند " در همایش چادرهای آسمانی که صبح امروز به صورت همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات پلیس البرز برگزار شد گفت: امروز دشمن درصدد ترویج بدحجابی، برداشتن غیرت دینی و رواج بی عفتی در جامعه با استفاده از ابزارهای مختلف و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای است که همه مردم و مسئولان باید با این پدیده مقابله کنند.

سردار هداوند تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب 32 دستگاه وظیفه و مسئولیت دارند و 300 مصوبه توسط شورای عالی فرهنگی در این خصوص ابلاغ شده است.
وی يادآورشد:تقویت و پاسداری از آزادگی، غیرت دینی،حجاب،عفاف،امر به معروف و نهی از منکر از شاخصه‌های فرهنگ در جامعه اسلامی است.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی دستگاه ها در بحث عفاف و حجاب آنچنان که باید اثرگذار عمل می کردند اقدام ننمودند و می بایست بیش از پیش به این مهم بپردازند.
این مقام ارشد انتظامی گفت:مسئله حجاب دارای ابعاد فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی است و مولفه های گوناگونی همچون منزلتی ، شخصیتی و رفتاری تشکیل شده و از منظرهای مختلفی می شود به آن نگریست.

وی ادامه داد: حجاب در برقراری امنيت و آرامش رواني جامعه و استحکام بنیان خانواده نقش بسزايي دارد و زنان در حريم حجاب مي توانند با خيالي آسوده در جامعه حضور يابند و به فعاليت هاي اجتماعي مفيد بپردازند.
سردار هداوند در پایان با اشاره به لزوم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید فریضه مهم و واجب امر به معروف و نهی از منکر را احیا و بر اجرای آن پافشاری کنیم.