تصویر
دشمن شناسی و تبیین چهره نظام  سلطه از راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن هستند
26 آبان 1401 - 12:12
3
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: دشمن شناسی و روشنگری از راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن هستند در این راستا همگام با ملت قهرمان ایران، با بصیرت و ولایت‌پذیری، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از دستاوردهای آن گام برخواهیم داشت و در این مسیر از هیچ تلاشی، فروگذار نخواهند کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی گفت: دشمن شناسی و روشنگری از راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن هستند در این راستا همگام با ملت قهرمان ایران، با بصیرت و ولایت‌پذیری، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از دستاوردهای آن گام برخواهیم داشت و در این مسیر از هیچ تلاشی، فروگذار نخواهند کرد.

در حاشیه هفتمین همایش بصیرت خانواده که با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از خانواده های بسیجی مجموعه مدیریت شهری در بوستان بانوان جهانشهر برگزار شد، اظهارداشت: آنچه که می تواند کشور ما را از آشوب‌ها و فتنه ها نجات دهد، بصیرت و دشمن‌شناسی است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تصریح کرد: باید با حمایت و هدایت میراث‌داران انقلاب اسلامی ایران، زمینه تعالی و توسعه کشور را فراهم آوریم.
اعتصامی بیان کرد: دشمنان قسم خورده کشور ایران به دلیل آن که ملت های ستمدیده جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانستند که در مقابل استبداد بایستند و از این طریق ملت ها دانستند که می توان در برابر ظلم ایستاد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.