تصویر
دعوت از شرکت های دانش بنیان در اجرای پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز
21 دی 1401 - 8:51
2
در نخستین روز از برپایی نمایشگاه جامع کشاورزی ایران مهندس اصغر بیات سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، به همراه معاونین فنی و آبخیزداری و سایر کارشناسان این اداره کل از نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آوردند و در جریان آخرین اقدامات و توانمندی های بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

در نخستین روز از برپایی نمایشگاه جامع ایران مهندس اصغر بیات سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، به همراه معاونین فنی و آبخیزداری و سایر کارشناسان این اداره کل از نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آوردند و در جریان آخرین اقدامات و توانمندی های بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور قرار گرفتند.

در نخستین روز از برپایی نمایشگاه جامع کشاورزی ایران که در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است ، مهندس اصغر بیات سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، به همراه معاونین فنی و آبخیزداری و سایر کارشناسان این اداره کل از نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آوردند و در جریان آخرین اقدامات و توانمندی های بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور قرار گرفتند.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در اینخصوص بیان داشت: برگزاری چنین رویدادهایی می تواند شرایط مناسبی را برای تبادل نظرات و تجربیات و آشنایی با ایده های نو و دانش بنیان که امروزه نیاز اصلی کشور به ویژه در خصوص موضوعاتی همچون کشاورزی و منابع طبیعی می باشد، فراهم سازد.
در این بازدید، ضمن آشنایی با ظرفیت‌های شرکت های دانش بنیان و فن آورانه مستقر در نمایشگاه، پیرامون زمینه‌های همکاری و تعامل با این شرکتها با محوریت موضوعاتی همچون هوشمند سازی مدیریت آبخیزها، روشهای نوین مقابله با بیابان زایی و کنترل گرد و غبار، بکارگیری روشهای متناسب با استان البرز در راستای مدیریت و بهره برداری صحیح از مراتع و حفاظت از عرصه‌های ملی، توجه به روشهای دانش بنیان و فن آورانه در فرآیند انجام و نظارت اقدامات بیولوژیک و سازه ای، هوشمندسازی نهالستان بزرگ و مواردی مشابه، تبادل نظر و گفتگوهایی صورت گرفت.
در پایان، بیات ضمن دعوت از همه علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه که تا بیست و دوم دی ماه ادامه دارد، بیان داشت: امیدواریم چنین رویدادهایی در راستای تبادل تجربیات و ایده های نو بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد که در همین راستا از تمامی شرکت های دانش بنیان علاقمند دعوت بعمل آورد تا در اجرا و به سرانجام رساندن موفقیت آمیز پرو‍‍ژه های تخصصی، مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز را یاری نمایند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.