تصویر
دعوت از کودکان و نوجوانان البرزی برای شرکت در گردهمایی «کودکان عاشورایی»
31 تیر 1402 - 11:30
1
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با ارسال فراخوان از کودکان و نوجوانان برای شرکت در گردهمایی عاشورایی با شعار«میهمانان کوچک امام حسین(ع)» دعوت کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با ارسال فراخوان از کودکان و نوجوانان برای شرکت در گردهمایی عاشورایی با شعار«میهمانان کوچک امام حسین(ع)» دعوت کرد.

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن اعلام این خبر و تسلیت ماه محرم، افزود توجه دادن کودکان به واقعه عاشورا و مشارکت آنها در برپایی مراسم محرم با هدف ایجاد تعلق خاطربه عنوان گامی برای شناخت بیشتر منظومه فکری و روش زندگی امام حسین علیه السلام از جمله مهم ترین و بنیادی‌ترین برنامه‌هایی است که لازم است برای محقق شدن آن بستر سازی شود.
فلاح افزود بر همین اساس و بر اساس این تفکر ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور اقدام به برگزاری همایش کودکان عاشورایی با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» کرده است.
در استان البرز و شهر نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به صورت همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه اول مرداد ۱۴۰۲ همزمان با ۵ محرم، میزبان کودکان و نوجوانان در این گردهمایی با شکوه خواهد بود.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تمام کودکان و نوجواناان علاقعه‌مند به ویژه گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال دعوت کرد تا یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ تا اذان مغرب به محل کانون ، تربیتی رشد واقع در ، چهار راه طالقانی ، ابتدای بلوار ماهان حضور یافته و از فعالیت‌های مختلف مانند قصه‌گویی، نقاشی کروهی، چاپ سربند و حضور د رموکب کودکان عاشورایی بهره مند شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.