تصویر
دعوت معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز برای حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در انتخابات
25 بهمن 1402 - 16:14
1
رویا عسگرپور معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات و دعوت از دیگران برای انتخاب فرد صالح، وظیفه شرعی و ملی ما است.
ارسال توسط :
پ
پ

رویا عسگرپور معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات و دعوت از دیگران برای انتخاب فرد صالح، وظیفه شرعی و ملی ما است.
مشارکت در انتخابات پاسداری از نظام و ولایت فقیه و حرکت به سوی آرمان های شهدا است.

وی با اشاره به قسمتی از متن وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر "من حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می بینم، او نیازمند همراهی و کمک شماست"، بیان کرد: هر یک از ما وظایفی در قبال کشور و جامعه خود داریم که با انجام درست آن ها، می توانیم هم باری از دوش رهبر عزیزمان برداریم و هم برای رسیدن ایران اسلامی به قله های پیشرفت حرکت کنیم.
تشکیل مجلس انقلابی و اثر گذار با رای مردم، نمودی از این مهم است.
عسگرپور ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رای، نقشه دشمنان که هدفشان ناامید کردن و جداکردن مردم از انقلاب است را با شکست مواجه می کند، چرا که شرکت در انتخابات مساوی با پیشرفت و تقویت نظام است.
وی بیان کرد: حضور رای اولی ها باعث شور و نشاط انتخاباتی و سیاسی در خانواده، مدرسه، دوستان و جامعه می‌شود و این امر مستلزم بصیرت افزایی و آگاهی بخشی این طیف از افراد، نسبت به نظام و دستاوردهای آن توسط مسئولین می باشد.
معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: به طور یقین عرض می کنم که فعالان عرصه سواد آموزی، سواد آموزان و خانواده‌ های آنان میدان دار اصلی صحنه انتخابات خواهند بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.