تصویر
دعوت نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز از نیروهای واجد شرایط برای حضور در پیش ثبت‌نام انتخابات
17 مرداد 1402 - 14:51
1
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی از نیروهای انقلاب واجد شرایط و همه‌کسانی که به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و تحقق و اجرای احکام اسلام ناب اعتقاددارند دعوت کرد تا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی از نیروهای انقلاب واجد شرایط و همه‌کسانی که به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و تحقق و اجرای احکام اسلام ناب اعتقاددارند دعوت کرد تا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کنند.

متن پیام حضرت آیت‌الله حسینی همدانی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم‏
محضر مبارک مردم متدین، بصیر، ولایت مدار و حاضر در صحنه استان سرافراز البرز.

سلام‌علیکم و رحمت‌الله
یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی، برگزاری انتخابات آزاد و مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت خود نسبت به دیگر ملل جهان است.
که بیش از چهل مرتبه حتی در شرایط سخت جنگی و بمباران شهرها و بحران ویروس کرونا و گاهی باوجود هجمه‌های سنگین تبلیغاتی دشمنان جهت مأیوس کردن مردم و تشویق به عدم مشارکت، با اخلاص و اعتقاد کامل به اسلام و انقلاب پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و افراد موردنظر خود را برای مسئولیت‌های خطیر انتخاب کردند.
و امروز با توجه به نقشه‌های دشمنان عنود و بدخواهان ملت و کشور با ایجاد یاس و بدبینی، درصدد کم‌فروغ کردن این دستاورد مهم انقلاب و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود هستند.
لذا از نیروهای انقلاب واجد شرایط و همه‌کسانی که به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و تحقق و اجرای احکام اسلام ناب اعتقاددارند درخواست می‌کنم تا جهت تحقق منویات ولی امر مسلمین که ابتدای سال به چهار محور اساسی و راهبردی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت برای خلق حماسه‌ای دیگر تذکر دادند جهت مشارکت گسترده‌تر و رقابت بیشتر و پرشورتر در پیش ثبت‌نام یک‌هفته‌ای که قانون در نظر گرفته شرکت نموده و اقدام به خنثی‌سازی انواع فتنه‌های آتی دشمنان کرده و همگان را دعوت به حضور گسترده در انتخابات نمایند تا ان‌شاءالله برگ زرین دیگری در گذر از این پیچ تاریخی برای کشور عزیزمان رقم خورده و روح امام و شهدا شاد و قلب صاحب‌الامر خشنود گردد.

حسینی همدانی
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه
۱۶ مرداد ۱۴۰۲

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.