دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است
  • شهریور ۳۰, ۱۴۰۳ ساعت: 16:13
  • شناسه : 1280018
    0

    به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد. امام جمعه نظرآباد با اشاره به لزوم الگوپذیری و پیروی از پیامبر اسلام خاطرنشان ساخت: معیار انسانیت افکار،گفتار و رفتار نبی مکرم اسلام (ص)است وی به هفته دفاع مقدس اشاره […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

    امام جمعه نظرآباد با اشاره به لزوم الگوپذیری و پیروی از پیامبر اسلام خاطرنشان ساخت: معیار انسانیت افکار،گفتار و رفتار نبی مکرم اسلام (ص)است

    وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی، و نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است و یکی از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس، تولید معارفی ناب در قالب وصیت‌نامه شهدا است.

    حجت الاسلام محمدی به لزوم همدلی و تلاش برای آباد کردن کشور اشاره کرد و گفت:همه باید برای ارتقای نظام آموزشی و پرورشی کشور و ساختن ایرانی آباد و سربلند تلاش کنیم.

    امام جمعه نظرآباد به فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: هر مدرسه‌ یک ایران کوچک است و مدیر مدرسه راهبری‌ترین مدیر برای ساختن آینده هر کشور است.

    حجت الاسلام محمدی با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان ساخت: سوءاستفاده کثیف رژیم کودکش صهیونیستی از تکنولوژی برای ترور دسته‌جمعی نشانه شکست و درماندگی در میدان نبرد است.

    امام جمعه نظرآباد به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره تحقیقاتی چمران ۱ اشاره کرد و گفت: موفقیت ارزشمند و افتخارآفرین پرتاب «ماهواره تحقیقاتی چمران‌۱» و قرار گرفتن آن در مدار ۵۵۰ کیلومتری توسط «ماهواره‌بر قائم ۱۰۰»بیانگر عزم و اراده ایران و ایرانی برای فتح قله‌های رفیع پیشرفت در حوزه فناوری‌های نوظهور است.

    منبع: خبرگزاری حوزه

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر