تصویر
دلجویی و عیادت مدیریت شهری کرج  از ماموران انتظامی مصدوم ‌شده در اغتشاشات اخیر
16 آبان 1401 - 8:29
2
علی قاسم پور رییس شورای اسلامی شهر به همراه برخی ازاعضاء شورای اسلامی شهر کرج و مهرداد کیانی سرپرست شهرداری کرج با حضور در بیمارستان البرز از تعدادی از ماموران نیروی انتظامی مصدوم شده در اغتشاشات اخیر این شهرستان از آن‌ها دلجویی و عیادت کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

علی قاسم پور رییس شورای اسلامی شهر به همراه برخی ازاعضاء شورای اسلامی و مهرداد کیانی سرپرست با حضور در بیمارستان البرز از تعدادی از ماموران نیروی انتظامی مصدوم شده در اغتشاشات اخیر این شهرستان از آن‌ها دلجویی و عیادت کردند.

اعضا شورای شهر طی سخنانی در عیادت از ماموران مصدوم شده در اغتشاشات اخیر ضمن و تشکر از فعالیت و فداکاری سبز‌وشان نیروی انتظامی در انجام ماموریت و تامین امنیت، عنوان کردند که مردم قدردان تلاش و زحمات شما هستند.
اعضای شورای شهر و سرپرست مدیریت‌ شهری کلانشهر برای ماموران نیروی انتظامی، آرزوی سلامتی و بهبودی و از زحمات کادر درمان بیمارستان تشکر و قدردانی کردند و برای آنان سلامتی و تندرستی را از درگاه خداوند مسالت نمودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.