تصویر
دل‌شوره‌های اول مهر، مدرسه، کیف و کتاب و دفتر و قلم و تمام شدن سه ماه تعطیلی
07 مهر 1403 - 9:20
شناسه : 1285136
0

تابستان که از نیمه مرداد میگذشت انگار شمارش معکوس برای مدرسه رفتن آغاز میشد، هر صبح که چشم میگشودیم… به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، تابستان که از نیمه مرداد میگذشت انگار شمارش معکوس برای مدرسه رفتن آغاز میشد، هر صبح که چشم میگشودیم […]

تابستان که از نیمه مرداد میگذشت انگار شمارش معکوس برای مدرسه رفتن آغاز میشد، هر صبح که چشم میگشودیم…

به گزارش پایگاه خبری امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی ، تابستان که از نیمه مرداد میگذشت انگار شمارش معکوس برای مدرسه رفتن آغاز میشد، هر صبح که چشم میگشودیم یک روز از تعطیلی کم شده بود و انگار روزها میدویدند تا زودتر به مدرسه برسند.

هم شیرین، هم تلخ، در روزهای آخر تابستان شور و هیجان بیشتر بود و همه ی ما با هر سن و سالی، اگر کمی عمیق به آن دوران بیندیشیم ملغمه‌ای از همه این احساسات بودیم و لاجرم مدرسه آغاز میشد و چه زود گذشت و مدرسه جای خود را به هیاهوی زندگی کردن داد و کمی آنطرف در قسمت خاطرات به یادماندنی ماندگار شد اما فراموش نه.

سالها معلمی و “البته که همچنان ادامه دارد” همان شوق کودکی‌هایمان را به اول با کمی تغییر همچنان در بطن خود نگاه داشته است، مهر ماه همچنان برایم پرشور و پر هیجان است و هنوز دوست دارم دفتر و قلم و لوازم التحریر برای خودم تهیه کنم.

برای کودکان و نوجوانانمان، برای جوانانمان، برای تمام فرزندانمان در هر جای ایران، مهر و آغاز سال تحصیلی فصلی جدید از زندگی‌ست و بسپارند آنانی‌که دغدغه‌مند مهیا نمودن فرزندانشان برای این آغاز هستند و چه خوب است که نیک بنگریم و در محدوده‌ی ‌بضاعت خود قدری از این دغدغه مندی را مرتفع کنیم.

آغاز سال تحصیلی جدید را به تمام دانش‌آموزان و دانشجویان شهرمان کرج و جامعه خدوم ان تبریک عرض میکنم و آرزوی بهترینها و موفقیت در سال تحصیلی جدید را برای تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان دارم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.