تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است

دنیا جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد
01 مهر 1402 - 15:31
1
یادگار دوران دفاع مقدس در استان البرز گفت: امروز بواسطه رشادت ها و مقاومت هایی که شاهد آن هستیم، در دنیا هیچ کشوری جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد.
ارسال توسط :
پ
پ

یادگار دوران دفاع مقدس در استان البرز گفت: امروز بواسطه رشادت ها و مقاومت هایی که شاهد آن هستیم، در دنیا هیچ کشوری جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد.

سردار" سید حیدرموسوی " روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه افزود: اکنون دشمن به جنگ نیابتی یعنی هزینه کردن و اطلاعات دادن به دیگران برای جنگ با ما و تفرقه افکنی به منظور رسیدن به اهداف خود امیدوار است که این نقشه های شوم را نیز باید خنثی کرد .
وی بیان کرد: چنانچه درسال ۱۴۰۱ دیدیم که به رغم تلاش های که دشمن داشت با شکست مواجه شد ، بنابراین نباید از تفرقه افکنی که برای اختلاف انداختن بین مردم و مسوولان، مردم با مردم در پیش گرفته غافل شد .

موسوی یادآورشد: امروز به برکت خون شهدا روز به روز وضعیت جامعه اسلامی ایران بهتر شده و درمسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته ایم که ادامه این مسیر با هوشیاری و بصیرت هرچه بیشتر باید همراه باشد .
این یادگار دفاع مقدس دراستان البرز گفت: دفاع مقدس نمی توانست به پیروزی برسد مگر با پیروی از ولایت فقیه زمان که جانفشانی ها و ایثارگری های بسیاری را دراین زمینه شاهد بودیم .
وی با تاکید بر توجه بیشتر به موضوع دفاع مقدس و دستاوردهای آن در مدارس و دانشگاه ها ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی از سوی صدام ایران اسلامی در مقام دفاع از تفکر اسلامی و اسلام ناب قرار گرفت .
موسوی بیان کرد: در همین استان البرز از پنج هزار و ۲۶۰ شهیدی که تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی شد تعداد قابل توجهی روحانی و دانش آموز بودند که باید امروز این سنگر را حفظ کرد .
وی گفت: سنگر دفاع از انقلاب اسلامی تغییر کرده و باید به شیوه دیگری میدان دار بود که نسل انقلاب اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب این سنگر را حفظ خواهد کرد .
منبع ایرنا برچسب ها: یادگار دوران دفاع مقدس در استان البرز گفت: امروز بواسطه رشادت ها و مقاومت هایی که شاهد آن هستیم، در دنیا هیچ کشوری جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد.
یادگار دوران دفاع مقدس در استان البرز گفت: امروز بواسطه رشادت ها و مقاومت هایی که شاهد آن هستیم، د

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.