تصویر
دهه فجر بهترین زمان برای بیان نقش زنان در انقلاب است
16 بهمن 1401 - 15:45
2
مسئول اموربانوان اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بازگو کردن نقش زنان در پیروزی انقلاب است.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول اموربانوان اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بازگو کردن نقش زنان در پیروزی انقلاب است.

" زهرا شاکر اردکانی " دراین گفت و گو اظهارداشت: پاسداشت خون شهدا تکلیفی الهی است که همه افراد موظفند در تحقق آن نقش خود را به درستی ایفا کنند که یکی از مهمترین راه‌های آن پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر است.
وی با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نقش زنان در شکوهمندی و سربلندی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و هر جا که موفقیتی در استمرار حرکت انقلاب به دست آمده، قطعا بخش مهمی از آن به دلیل نقش‌آفرینی بانوان بوده است.
وی ادامه داد: دهه فجر بهترین زمان برای بازگو کردن نقش زنان در پیروزی انقلاب است و باید از این فرصت برای روایت‌گری دقیق نقش بانوان استفاده کرد.
شاکراز برگزاری مسابقه استانی من به حجاب معترضم، دیدارو از بانوان مراقب جانباز، تجلیل از برترینهای «مسابقه استانی استانی پرسمان سیاسی ویژه فرهنگیان» و برگزاری وبینارها و کارگاه های آموزشی ، متناسب با موضوع های روز را از جمله برنامه های امور بانوان در البرز برشمرد.
وی برگزاری همایش زن، عفت، افتخار با رویکرد تبیین الگوی سوم زن مسلمان، کارگاههای تخصصی سلامت زنان با همکاری اساتید دانشگاه علوم پزشکی، کارگاههای سبک زندگی ایرانی- اسلامی با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و دوره ضمن خدمت استانی ویژه فرهنگیان از کتاب حقوق زن در اسلام شهید مطهری را از دیگر برنامه های این حوزه در ایام الله دهه فجر ذکر کرد.
مسئول اموربانوان اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: این برنامه ها برای دختران دانش آموز، فرهنگیان و اولیا برنامه ریزی و درحال اجراست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.