پ
پ

فرمانده انتظامی استان با تبریک آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: دهه فجر، کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد .

متن پیام به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز دشمنان داخلی و خارجی نظام به دنبال آن هستند که شرایط را طوری جلوه دهند که نظام اسلامی قادر به مدیریت جامعه کنونی نیست در صورتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام کارشکنی ها پیشرفت چشم گیری داشته است.
همانگونه که بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و نقطه عطف بزرگی در تاریخ جهان ایجاد کرد که ابعاد مختلف آن باید به درستی برای بشریت تشریح شود.
تبیین صحیح و کامل دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف باعث افزایش وحدت، همدلی و همزبانی مردم و مسئولان می شودچرا که امروز ایران اسلامی پرچمدار و الگوی موفق مبارزه با استکبار است.
همانگونه که در زمان پیامبر اکرم(ص) کفار و صاحبان زر و زور در مقابل پیامبر و دین خدا ایستادند و ایمان نیاوردند امروز نیز استکبار و منافقان در برابر حقیقت انقلاب خود را به نفهمی زده اند و اراده الهی را که در ملت بزرگ ایران نمود پیدا کرده است تا بساط ظلم و استبداد را بر هم چیند درک نمی کنند .
کشور ایران به پشتوانه ولایت و مردم شهید پرور و انقلابی، مدارج رشد و ترقی را با سرعت فزاینده ای طی می کند و دستاوردهای علمی ، نظامی ، فرهنگی و .
.
.
بسیار درخشانی کسب کرده به گونه ای که این دستاوردها ایران را در برخی حوزه ها در رده پیشرفته ترین کشورها قرار داده است .
انقلاب اسلامی ایران پدیده اتفاقی و کوچکی نبود؛ بلکه حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر