تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

ده پروژه ساختمان‌های دولتی  در البرز فعال شده است
21 مرداد 1402 - 13:24
2
یداله امیری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی از فعال شدن کلیه پروژه‌های اداره ساختمان‌های دولتی و تأسیسات عمومی در استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

یداله امیری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی از فعال شدن کلیه پروژه‌های اداره ساختمان‌های دولتی و تأسیسات عمومی در استان البرز خبر داد.

یداله امیری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی از فعال شدن کلیه پروژه‌های اداره ساختمان‌های دولتی و تأسیسات عمومی در استان خبر داد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از پروژه‌های ساختمانی در دست اجرا و بررسی روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی براساس برنامه انجام می‌شود.
مهدی شهرکی مقدم رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی در تکمیل خبر معاونت مهندسی و ساخت به ارائه گزارشی از این پروژه‌ها پرداخت و گفت: این اداره کل در سطح استان البرز بالغ بر ۱۰ پروژه ساختمانی دولتی جمعاً با مساحت زیربنای ۷۵۶۵۰ مترمربع در بخش‌های مختلف ، آموزشی، بهداشتی، درمانی و اداری را در دست اجرا و اقدام داشته است.
وی افزود: در بازه زمانی سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ تا انتهای تیرماه سال ۱۴۰۲ پس از بررسی جامع مشکلات و معضلات اجرایی و قراردادی پروژه‌های غیرفعال این بخش که در سنوات گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبار و برآوردهای قدیمی متوقف بود با پیگیریها و آسیب شناسی فنی مجدد فعال گردیدشهرکی مقدم اضافه کرد: در بروزآوری کلیه پروژه‌های مذکور پس از ویرایش طرح از طریق مهندسان مشاور ذیصلاح و اخذ مجوزهای لازم از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نسبت به برآورد جدید براساس فهرست بهای سال جاری و تهیه و تنظیم اسناد مناقصه اقدام شد و با پیگیری‌های مستمر، انتشار اسناد و برگزاری مناقصات جدید، تکمیل پروژه‌های ساختمانی سنوات قبل در دستور کار قرار گرفته است.
رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی بیان کرد:آخرین وضعیت پروژه‌های یاد شده به این شرح می‌باشد:
۱- پروژه تکمیل ساختمان فرهنگسرای با زیربنای ۱۸۳۱ متر مربع و برآورد مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال
۲- پروژه احداث کتابخانه مسکن مهر با زیربنای ۲۹۰ متر مربع و برآورد ۶۱ میلیارد ریال
۳- پروژه تکمیل کتابخانه مرکزی با زیربنای ۱۲۸۰ متر مربع و برآورد ۲۰۰ میلیارد ریال
۴- پروژه تکمیل کانون پرورش فکری ماهدشت با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و برآورد ۷۳ میلیارد ریال
۵- پروژه تکمیل ساختمان بخشداری آسارا با زیربنای ۴۵۰ متر مربع و مبلغ ۶۳ میلیارد ریال
۶- پروژه احداث ساختمان مرکز جامع سالمندان با زیربنای ۱۸۳۹ متر مربع و برآورد ۲۹۰ میلیارد ریال
۷- پروژه احداث دیوار حائل امور مالیاتی محمدشهر به طول ۱۳ متر و ارتفاع ۹ متر و اعتبار ۸ میلیارد ریال
۸- پروژه بزرگ مصلی با زیربنای ۴۵۰۰۰ متر مربع و اعتبار موردنیاز ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال
۹- پروژه احداث بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی سیدالشهداء کرج با زیربنای ۲۴۰۰۰ مترمربع و اعتبار ۸۰۰۰ ریال
۱۰- پروژه احداث ساختمان اداره راه و شهرسازی نظرآباد با زیربنای ۶۵۰ متر مربع و اعتبار موردنیاز ۱۵۰ میلیارد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.