تصویر
دوازدهمین بازدید میدانی معاون اجتماعی دادگستری کل استان البرز از مرکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری استان
22 مرداد 1402 - 13:15
3
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و هیأت همراه برای ارزیابی عملکرد مرکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری استان از این مرکز واقع در اسلام آباد کرج بازدید کرده و در جریان گزارش عملکرد ماهانه‌ی اقدامات قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و هیأت همراه برای ارزیابی عملکرد مرکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری استان از این مرکز واقع در اسلام آباد بازدید کرده و در جریان گزارش عملکرد ماهانه‌ی اقدامات قرار گرفتند.

فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در این بازدید با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری استان و ارتقاء خدمات این مراکز از جمله اقدامات مهمی است که در راستای پیشگیری از طلاق و صیانت از نهاد خانواده انجام می‌شود گفت که در این بازدیدها، رعایت دستورالعمل‌ها برای بهبود کیفیت خدماتِ ارائه شده مدنظر قرار می‌گیرد.
دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز در خاتمه این بازدید، به اقدامات مختلفی که در طول یک سال گذشته در این مراکز انجام شد از جمله ارائه خدمات مشاوره ای به ۷۸۶۲ زوج در ۴ مرکز مشاوره پیش از طلاق دادگستری استان، برگزاری ۱۱۷۹۴ جلسه مشاوره با میانگین سازش۲۰ درصدی، ارائه خدمات غربالگری در سامانه تصمیم به مراجعین و برگزاری ۲۵ کارگاه آموزشی برای تعداد ۳۰۷ نفر از مراجعین به این مراکز اشاره و ابراز امیدواری کرد این توفیقات استمرار داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.