تصویر
دوازدهمین جلسه کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهرجدید مِهِستان رگزار شد
26 آذر 1401 - 11:05
1
دوازدهمین جلسه کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهرجدید مِهِستان به ریاست فرماندار ساوجبلاغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دوازدهمین جلسه کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهرجدید مِهِستان به ریاست برگزار شد.

جلسه ی کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مِهِستان به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم شهرستان ساوجبلاغ در سالن همایش شهرداری مِهِستان برگزار شد.

این جلسه به ریاست فرماندار و با حضور معاون فرماندار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مِهِستان ، شرکت عمران مِهِستان و مدیران دستگاه های اجرائی شهرستان و به میزبانی شهرداری مِهِستان بر گزار شد.
دکتر علی گلرخی شهردار مِهِستان ضمن اشاره به تأثیرات مثبت این کارگروه در تأمین نیازهای شهر ، از فرماندار در پیگیری مصرانه برگزاری جلسات این کارگروه کرد.
در این جلسه ابتدا مصوبات جلسات پیشین مطرح شد و هر یک از کمیته ها و دستگاه های متولی گزارش پیگیری ها و نتایج حاصله را ارائه نمودند.
سپس موضوعات مربوط به دستور کار جلسه بررسی و مصوبات و دستورات لازم برای اجرای موارد تدوین و ثبت گردید.
یکی از مهمترین مسائل مطروحه ، تعیین تکلیف زمین های دارای کاربری عمومی سطح شهر بود که سال هاست علیرغم تعهد ساخت توسط مالکین ، به صورت بایر رها شده و علاوه بر کاهش سرانه های خدمات عمومی و رفاهی ، موجب نازیبایی شهر نیز شده اند .
دکتر علی گلرخی شهردار مِهِستان در این رابطه تأکید گفت: این زمین ها برای ایجاد رفاه و دسترسی آسان شهروندان به امکانات و خدمات عمومی در نظر گرفته شده و باید هر چه سریعتر یا توسط مالکان فعلی مورد ساخت و بهره برداری قرار گیرد و یا توسط شرکت عمران فسخ مالکیت و به مالکین جدید دارای تعهد و انگیزه کافی واگذار شود تا هر چه سریعتر این فضاهای عمومی که همگی مورد نیاز شهر و شهروندان هستند ساخته شده و در چرخه ی خدمات دهی به شهروندان قرار گیرند.
این موضوع در قالب یکی از مصوبات جلسه تدوین وثبت گردید

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.