تصویر
دوره‌های دانش افزایی تابستانه ویژه مشاوران استان البرز برگزار می‌شود
19 تیر 1402 - 10:54
1
[b] منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری دوره‌های دانش افزایی تابستانه ویژه مشاوران این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


[b] منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری دوره‌های دانش افزایی تابستانه ویژه مشاوران این استان خبر داد.

وی گفت: مطابق برنامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری، دوره‌های توانمندسازی مشاوران به منظور آماده سازی و به روز رسانی آنان متناسب با نیازهای دانش آموزان، در قالب طرح سپهر دانش و معرفت برگزار می‌شود.
منظوری آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه هر سازمان را بسیار مهم دانست و افزود: در این دوره هفت موضوع به عنوان سرفصل های اصلی دوره از جمله: انتخاب رشته کنکور سراسری، آشنایی با روش‌های نشاط آفرینی در مدارس، راه‌های شناخت و پیشگیری به موقع از آسیب‌های اجتماعی و .
.
.
آموزش داده خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی به عمل آمده، این دوره تا ۱۰ شهریور به میزان ۳۲ ساعت ویژه مشاوران برگزار می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.