تصویر
دوره آموزشی جهاد تبیین برگزار شد
14 دی 1402 - 15:56
3
مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری البرز از برگزاری دوره آموزشی تحت عنوان جهاد تبیین خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری البرز از برگزاری دوره آموزشی تحت عنوان جهاد تبیین خبر داد.

محمدرضا غلامی با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی جهاد تبیین با حضور معاونین استاندار، فرمانداران شهرستان ها و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی از سلسله دوره های آموزشی تدوین شده توسط حراست کل استان و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص لزوم جهاد تبیین برگزار شده است.
مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری البرز همچنین با اشاره به موضوعات مطرح شده در این دوره، افزود: جنگ نرم و تلاش دشمن جهت هدف قرار دادن و از بین بردن نقاط قوت بااستفاده از سلاح رسانه و تولید محتوا در این خصوص با ایجاد شایعه سازی های مستمر، دروغ پراکنی، از بین بردن اعتماد عمومی و .
.
.
اهم موضوعات ارائه شده در این دوره بود.
غلامی در پایان گفت: همبستگی و اتحاد مسئولین و همراهی مردم، اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردهای نظام جهت ناکام گذاشتن نقشه های دشمن و تلاش بیشتر برای خدمت رسانی بهتر و حل مشکلات شهروندان در این جلسه تشریح شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.