تصویر
دوره آموزشی سواد رسانه ای “اسراء” برگزار شد
08 آذر 1401 - 16:33
4
دوره آموزشی سواد رسانه ای "اسراء" با هدف ارتقای سواد رسانه ای مدیران، کارشناسان و اهالی رسانه سه شنبه 8 آذر 1401 از ساعت 9 الی 11 صبح به صورت برخط (آنلاین) با حضور جمعی از اهالی رسانه استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دوره آموزشی سواد رسانه ای "اسراء" با هدف ارتقای سواد رسانه ای مدیران، کارشناسان و اهالی رسانه سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح به صورت برخط (آنلاین) با حضور جمعی از اهالی رسانه استان البرز برگزار شد.

دوره آموزشی سواد رسانه ای "اسراء" توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها و ا با موضوع "تاثیر رسانه ها بر مدیریت احساس مخاطب در التهابات" به صورت برخط (آنلاین) با تدریس مهدی مذهبی، معاون خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در بستر اسکای روم برگزار شد که جمعی از اهالی رسانه کشور در آن شرکت کردند.
گفتنی است در این نشست سواد رسانه ای ضمن تبیین شرایط روز کشور و انتظارات از جامعه رسانه ای در این شرایط خاص به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.