تصویر
دوره آموزشی مقابله با بحران و مدیریت شرایط اضطراری ویژه مدیران مدارس استان البرز برگزار شد
19 دی 1402 - 15:37
2
فراغت رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری دوره آموزشی مقابله با بحران و مدیریت شرایط اضطراری ویژه مدیران مدارس این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فراغت رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری دوره آموزشی مقابله با بحران و مدیریت شرایط اضطراری ویژه مدیران مدارس این استان خبر داد.

وی گفت: نیروی انسانی نقش سازنده و کلیدی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های یک سازمان دارد و از ارکان رشد و توسعه و بقای سازمان محسوب می‌گردد؛ در آموزش و پرورش نیز عملکرد مدیران و رهبران آموزشی سهم قابل توجهی در موفقیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و ارتقای سطح آگاهی جامعه دارد، از این رو مدیران برای ایفای موفقیت آمیز نقش خود، می‌بایست دارای دانش و تخصص لازم بوده و در جریان آخرین یافته‌های علمی، ، هنری، تربیتی و .
.
.
قرار گیرند.
فراغت افزود: در همین راستا و به منظور پیشگیری از اتفاقات غیر منتظره و چالش‌های احتمالی و نیز ارتقای سطح توانمندی های حرفه ای مدیران مدارس، این دوره آموزشی در پنج هفته و با اولویت آموزش مدیران جدیدالانتصاب برگزار گردید.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به سرفصل های تدریس شده، بیان کرد: رسانه و فضای مجازی، پدافند غیرعامل، آشنایی با بحران‌های احتمالی، آماده‌ سازی و مقابله با آن به منظور کاهش آسیب‌های سازمانی و.
.
.
از جمله مباحث مطروحه در این دوره بوده است.
وی تصریح کرد: بدیهی است فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم مرتبط با مدیریت بحران به قشرهای مختلف مردم به خصوص معلمان و دانش آموزان، می‌تواند در کاهش آسیب پذیری در محیط مدرسه و اجتماع تاثیر شایانی داشته باشد.
قابل ذکر است این دوره آموزشی به صورت دوره ضمن خدمت ۸ ساعته، ویژه ۱۷۰۰ نفر از مدیران مدارس استان البرز برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.