تصویر
دوره آموزشی و تخصصی کارکنان سامانه ۱۱۱ استانداری البرز  برگزار می شود
08 بهمن 1401 - 16:23
5
در راستای بهبود عملکرد، روحیه و رضایت کارمندان و کاربران سامانه 111 ، آموزش و بروزرسانی دانش همکاران و کاربران سامد استانداری، دوره آموزشی و تخصصی از سوی کارشناسان و مربیان خبره واحد سامانه خدمات الکترونیک مرکز ارتباطات مردمی، برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

در راستای بهبود عملکرد، روحیه و رضایت کارمندان و کاربران سامانه ۱۱۱ ، آموزش و بروزرسانی دانش همکاران و کاربران سامد استانداری، دوره آموزشی و تخصصی از سوی کارشناسان و مربیان خبره واحد سامانه خدمات الکترونیک مرکز ارتباطات مردمی، برگزار می شود.

محمدرضا غلامی، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت این دفتر، ارتقاء دانش شغلی همکاران بازرسی به انضمام آموزش ضمن خدمت مدون و مرسوم، در دستور کار بازرسی استانداری البرز قرار گرفته است.
وی افزود: به همین منظور با درخواست دفتر بازرسی و حمایت ویژه رئیس مرکز و مدیرکل رسیدگی به شکایات نهاد، همگام با بروزرسانی سامانه کشوری سامد، آموزش همکاران این دفتر در روز یکشنبه ۹ بهمن ماه با حضور تیم تخصصی مرکز ارتباطات آغاز می شود.
غلامی گفت: طرح ابتکاری و خلاقانه "یکشنبه های یادگیری و مطالعه" درحوزه آموزش همکاران به صورت آزمایشی در این دفتر آغاز خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از حمایت و رهنمودهای استاندار البرز گفت: امیدواریم در صورت موفقیت، طرح مذکور در تمامی ادارات استان اجرایی شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.