تصویر
دوره آموزش تخصصی حمل و نقل مواد خطرناک و روش زنده گیری برای آتش نشانان البرزی آغاز شد
14 آذر 1401 - 14:53
1
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: دوره آموزش تخصصی حمل و نقل مواد خطرناک و روش زنده گیری برای آتش نشانان البرزی آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: دوره آموزش تخصصی حمل و نقل مواد خطرناک و روش زنده گیری برای آتش نشانان البرزی آغاز شد.

حسین عاشوری در افتتاحیه دوره آموزشی تخصصی حمل و نقل مواد خطرناک و روش زنده گیری که در سالن ایثارگران منطقه یک شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: این دوره برای پرسنل و مسئولین سازمان‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان البرز و همچنین باحضور پرسنل سازمان حمل ونقل بار و مسافر و محیط زیست برگزار می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از آتش نشانان البرزی برای شرکت در این دوره ثبت نام کرده‌اند، عنوان کرد: مجموع ساعت دوره طبق جدول مصوب آموزشی جهت صدور گواهینامه پایان دوره خواهد بود و شرکت کنندگان در این دوره از دانش اساتید مجرب کسب علم خواهند کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با بیان اینکه دوره آموزشی حمل و نقل مواد خطرناک و روش زنده گیری از روز ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه در سالن آمفی تئاتر ایثارگران شهرداری فردیس به مدت ۴ روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: عناوین آموزشی موضوع این دوره، از عناوین تخصصی آموزشی مصوب سازمان شهرداری و دهیاری های کشور است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.