تصویر
دوره ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان ویژه معلمان درس تربیت بدنی استان البرز برگزار شد
17 تیر 1402 - 10:00
2
سید مسلم رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در دوره توانمندسازی معلمان تربیت بدنی استان البرز، گفت: در راستای تحقق اهداف ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین، دوره شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان در راستای کیفیت بخشی درس تربیت بدنی برای بیش از ۲۳ هزار نفر/ ساعت و به صورت حضوری در ۴ روز متوالی برای هر منطقه / شهرستان در دو بخش تئوری و عملی برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


سید مسلم رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در دوره توانمندسازی معلمان تربیت بدنی استان البرز، گفت: در راستای تحقق اهداف ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین، دوره شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان در راستای کیفیت بخشی درس تربیت بدنی برای بیش از ۲۳ هزار نفر/ ساعت و به صورت حضوری در ۴ روز متوالی برای هر منطقه / شهرستان در دو بخش تئوری و عملی برگزار گردید.

رئیسی تصریح کرد: در راستای بهره برادری مناسب دانش آموزان از کلاس درس تربیت بدنی، هشت سرفصل آموزشی: سند تحول بنیادین (با تاکید بر ساحت زیستی بدنی – سیاست های معاونت تربیت بدنی و سلامت)، فعالیت­های فوق ­برنامه و مکمل درس تربیت بدنی ، روش تدریس دوره ابتدایی ، روش تدریس دوره تربیت بدنی دوره متوسطه اول و دوم ، آشنایی با روش های مشاوره ای، راهنمایی و پیشگیری از آسیب های در دانش آموزان، استعدادیابی ورزشی ، آشنایی با عوارض مصرف بی رویه مکمل های ورزشی و دوپینگ ،آشنایی با آسیب های شایع در کلاس درس تربیت بدنی و راه های مقابله با آن و حقوق ورزشی در این دوره آموزش داده شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت در پایان گفت: با هدف بازآموزی حداکثری و بروزرسانی معلمان تربیت بدنی و بازخورد مثبت دریافتی از سوی شرکت کنندگان در دوره آموزشی، تا قبل از فرارسیدن مهر ماه، دوره‌ی آموزشی فوق برای معلمانی که به هر دلیل موفق به شرکت نشده اند مجددا برگزار می گردد و انتظار داریم همکاران در این دوره حضور فعال داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.