تصویر
دوشنبه های حضور در شهرهای اقماری کرج
21 مرداد 1402 - 9:40
1
معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری کرج گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته دکتر رمضانی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج، دوشنبه های هرهفته را در یکی از شهرهای اقماری برنامه بازدید دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته دکتر رمضانی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج، دوشنبه های هرهفته را در یکی از شهرهای اقماری برنامه بازدید دارند.

داریوش مردانی با اعلام این خبر افزود: دوشنبه های حضور در شهرهای اقماری به بازدید سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج از طرح ها و پروژه های عمرانی در جریان تکمیل،دیدار با ائمه محترم جماعات و شهرداران اختصاص دارد.
وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، تشکیل شورای اداری، در شهرهای اقماری و تبیین سیاست های دولت سیزدهم برای مدیران در شهرها از برنامه های روزهای دوشنبه شهرستان کرج بشمار می رود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.