تصویر
دولت سیزدهم پشت میز نشینی را بر نمی تابد
18 مرداد 1402 - 13:57
شناسه : 616837
7
سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج محوری ترین موضوعات مدیریتی را برای مدیران شهرستان کرج تشریح و تبیین کرد.

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان محوری ترین موضوعات مدیریتی را برای مدیران شهرستان کرج تشریح و تبیین کرد.

دکتر یحیی رمضانی صبح چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کرج که با حضور دکتر ولی پوری معاون محترم ، امنیتی و استانداری البرز و رئیس ستاد انتخابات استان، برگزار شد، محوری ترین موضوعات اولویت دار اداری را چهره به چهره با مدیران شهرستانی مطرح کرد و مهم ترین توصیه های مدیریتی را برای همکاری های مشترک تشریح و تبیین گری نمود.
وی در بدو امر دکتر عبداللهی استاندارمحترم البرز را الگوی مکتب مدیریت جهادی دانست و اظهار داشت: تمام مدیران باید از این الگوهای تاسی بگیرند و جهادی و شبانه روزی وارد میدان کار ، عمل و اقدام باشند.
دکتر رمضانی این را هم گفت که مدیران با لیاقت خود را در پایان ۶ ماه ارزیابی عملکرد شناسایی و به مدیران ملی شان معرفی خواهد کرد.
وی افزود: به موازات آن مدیران کم کار نیز شناخته و عذرشان را بدون اغماض خواهیم خواست.
سرپرست فرمانداری با تاکید بر ضرورت وقت شناسی و رعایت شئون اداری از سوی کارمندان و مدیران در دستگاه های اجرایی کرج گفت: دولت سیزدهم حضور ساعت ۸ در محل کار را بر نمی تابد مدیران باید شخصا و میدانی بر سر پروژه ها، امضا نهایی را پای کارهای اجرایی خود بزنند و از پشت میز نشینی کناره گیری کنند.
سرپرست معاونت استانداری البرز بیان کرد: احدی در شهرستان کرج به اجبار نباید در هیچ جایگاه مسئولیتی حضور داشته باشد و در صورت عدم رغبت به کار جهادی می تواند هر چه سریعتر کناره گیری کند.

درآمدهای ماحصل لوایح در شهرها باید صرف کارهای بزرگ عمرانی شود
لوایح شهرداری ها از دیگر موضوعاتی بود که دکتر رمضانی به آن اشاره کرد و گفت: شهرداران باید توجه کنند که تمامی لوایح شهرداری ها باید عمرانی و در جهت عام المنفعه باشد.

وی تصریح کرد: پول مردم باید صرف کارهای بزرگ عمرانی در شهرها شود.

مدیران شهرستانی که قدرت جذب اعتبارات ملی داشته باشند تشویق می شوند
دکتر رمضانی همچنین بر ضرورت جذب اعتبارات ملی از سوی مدیران ادارات شهرستانی تاکید کرد و با بیان اینکه تنها ۲۰ درصد بودجه ها استانی و ۸۰ درصد ملی است، گفت: باید مدیران از سرفصل اعتبارات ملی جذب منابع برای استان داشته باشند و در صورت موفقیت در این زمینه امتیازات و تشویقی هایی را برای آنان در نظر گرفته ایم.
وی گفت: تمام مصوبات کارگروه های استانی حکم قانون را دارد و تعدی از آن تخلف خواهد بود.
سرپرست معاونت استانداری البرز تاکید کرد: مدیران باید برای تمامی پروژه ها روز شمار داشته باشند و گزارش تکمیل کار دهند.

مردم داری، اولویت کار مدیران باشد
رمضانی با بیان اینکه جنس نظام اسلامی مردم داری است گفت: مدیران دولت نیز باید مردم دار باشند و تمام هم و غم خود را برای خدمت به مردم بگذارند.
وی همچنین بر ضرورت حضور مدیران راساً در میز خدمت تاکید کرد.

مدیران باید جرأت پیگیری و توانایی مطالبه گری و قدرت ریسک پذیری داشته باشند
سرپرست فرمانداری کرج در ادامه جسارت، قدرت ریسک پذیری، توانایی مطالبه گری را از شاخصه های مهم مدیران شهرستان برشمرد و تصریح کرد: مدیر باید دل و جرأت پیگیری امور را داشته باشد، ریسک پذیر باشد و جسورانه مدافع حقوق مردم در دستگاه ها باشد.
وی افزود: مدیران باید روحیه جهادی خود را حفظ کنند.

تمامی امکانات و نیروی انسانی دستگاه ها طبق قوانین باید در اختیار ستادهای انتخابات باشد
انتخابات محور پایانی سخنان دکتر رمضانی را در جلسه شورای اداری شهرستان کرج به خود اختصاص می داد.
وی در این رابطه نیز بیان کرد: طبق قانون همه دستگاه ها موظف هستند کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اعم از نیروی انسانی و.
.
را طبق مجوزها و قوانین در اختیار ستادهای انتخابات در شهرستان ها قرار دهند.
رمضانی بیان کرد: تفقد و دلجویی مدیران از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و محرومین در دستور کار باشد.
در پایان جلسه شورای اداری شهرستان کرج مدیران جدید شهرستان توسط سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج نیز معرفی شدند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.