تصویر
دولت مصمم به رشد و جهش تولید مسکن است
17 دی 1401 - 11:23
شناسه : 416977
3
نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در رشد و جهش تولید مسکن که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده مصمم و پای کار است .

نماینده مردم ، اشتهارد و در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در رشد و جهش تولید مسکن که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده مصمم و پای کار است .

علیرضا عباسی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: مقرر شده سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود و برای تحقق این مهم باید جهادی عمل کرد .
وی بیان کرد: بنابراین ۳۶۰هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی درنظر گرفته شده و در حوزه زمین نیز دستگاه های اجرایی که زمین مازاد دارند باید این مهم را در اختیار وزارت مسکن قرار دهند.
عباسی گفت: تاکنون ۲.
۴ میلیون واحد مسکونی جانمایی شده و باید کوتاهی ها در ارایه تسهیلات بانکی دراین زمینه جبران شود .
این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از بحث های مهم دیگر اشتغال است که موانع صدور مجوز را در تلاش برای برداشتن آن هستیم که طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار مصوب شده و اگر اجرایی شود ۵۰۰ هزار شغل ایجاد خواهد شد .
عباسی ادامه داد: اکنون ۴۰ درصد بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند که زیبنده ما نیست، باید فکری می شد که دراین زمینه قانون جهش تولید دانش بنیان را داشتیم و با صدور مجوزها و حمایت های مالی اقدامات موثری شده است .
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام یاد اورشد: برجام در دولت قبل با خروج آمریکا و بی توجهی به تامین منافع نظام اسلامی تماما خسارت بود که دراین زمینه طرح و اقدام راهبردی لغو تحریم ها مصوب شده چراکه وقتی آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد لزومی ندارد ماهم به تعهدات خود عمل کنیم .
عباسی با بیان اینکه باید غنی سازی را به سطح مورد نیاز خود برگردانیم گفت: امروز غنی سازی بالای ۶۰درصد داریم و تعهداتی که برای نظارت غرب به تاسیسات هسته ای بود برداشته شد .
وی چهار کالای خودرو ، ارز ، سکه و مسکن را که در دنیا کالای مصرفی هستند مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: متاسفانه این کالاها در کشور ما سرمایه ای است و طرح قانون مالیات برعایده سرمایه در کشور مصوب شده تا عده ای سوداگر از طریق این کالاها خون مردم را در شیشه نکنند .
عباسی با تاکید بر رفع موانع تولید و کاهش تورم در جامعه گفت: دراستان البرز پیگیری های جدی در حوزه های مختلف از جمله آب داشتیم و ۵۵ میلیون متر مکعب حق آب استان را سالانه اضافه کردیم .
وی اضافه کرد: سیستم انتقال آب و تصفیه خانه ها و مخازن را برای این مهم باید تقویت کرد .
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: حق آبه محیط زیست رودخانه کرج پیگیری شده و در افزایش بودجه متناسب با جمعیت استان البرز نیز اقداماتی داشتیم.
وی تاکید کرد: اکنون باید مدیران استان البرز جهادی همراه شوند و امروز از ۳۰۰ شرکت بزرگی که مالیات آنها به تهران پرداخت می شود، مالیات ۲۷۰ شرکت به استان برگشت داده شده است .

دشمنان درتلاش برای ایجاد مانع در پیشرفت نظام اسلامی هستند
نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان پس از نابودی از ضربه به نظام اسلامی به دنبال ایجاد مانع در مسیر پیشرفت انقلاب هستند .

عباسی اضافه کرد: تفکر و جریانهای مکتب امام و رهبری که پرورش داده شده اند از جمله شهید سلیمانی زور و قدرت دشمن را بی اثر کردند بنابراین دشمنان در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی هستند .
وی بیان کرد: چراکه دشمنان آگاه شده اند که ایران اسلامی برای کشورهای منطقه در بصیرت افزایی موثر است بنابراین با ترور شخصیت ها به دنبال ضربه به نظام هستند اما غافل از آنکه جریان جدیدی را ایجاد کردند که تشییع شهید سلیمانی جهان را تکان داد .
این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۸۸ دشمنان به دنبال تردید افکنی بودند و برخی خواص نیز همراه شدند اما با بصیرت رهبر معظم انقلاب و ورود عمار گونه علامه مصباح یزدی حماسه ۹ دی رخ داد .
وی تاکید کرد: عمل حاج قاسم باید در حوزه صنعت ، هنر و فرهنگ انجام داده شود و امروز در هر جایگاهی باید به وظیفه خود در برابر توطئه های دشمنان با بصیرت عمل کنیم .
عباسی اضافه کرد: مشکلات معیشت ، اقتصاد و اشتغال ، فرهنگ و بسیاری دیگر از مشکلات به دلیل عملکرد نادرست مسوولان است چراکه مردم به نظام اسلامی پای بند هستند و این مسوولان هستند که باید کوتاهی نکنند .

منبع ایرنا برچسب ها: نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در رشد و جهش تولید مسکن که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده مصمم و پای کار است .
نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در رشد و جهش تولی

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.